2012-06-09

Bracia po szalu - nie dajcie się wkręcić!

Internet huczy od komentarzy po wczorajszym pobiciu stewardów przez ruskich kiboli. Internet, bo reżimowe media udają, że "nic się nie stało, Polacy nic się nie stało". Czytam różne nawoływania, żeby w Warszawie "dać odpór", "pokazać hołocie, gdzie jej miejsce" itp. Otóż powiem krótko: nie dajcie się wkręcić! Olejcie to. Niech ruska swołocz szaleje, demoluje, napada - zobaczymy wtedy, co warta jest policja (ja nie mam złudzeń, wy pewnie też) i słodko-pierdzące "głuchanie" HGW i Donalda T. o przyjaźni i miłości polsko-rosyjskiej. Bo gdy wyjdziemy na ulice, co zrobią psy? Będą ochraniać "legalny przemarsz", ergo pałować nas, aresztować nas i w ten sposób Platforma O. osiągnie swój cel - spacyfikuje POLSKICH KIBICÓW na długo. W różnych tefałenach i "gazietach" już mają gotowce o polskim nacjonalizmie, szowinizmie, kibolach i stadionowych bandytach.

Oni tylko czekają na to, abyśmy zaatakowali ruskich. Wtedy monitoring będzie działał, wszystkie reżimowe media będą dysponowały dziesiątkami nagrań dokumentujących to, jak polscy kibole psują "święto sportu", a bohaterska policja broni grzecznych kibiców z Rosji przed polskimi bandytami. BBC nakręci kolejny film, w którym jakaś nowa Leni Riefenstahl pokaże światu, jakim to okropnym krajem jesteśmy.

Nie. Niech nie mają tej frajdy. Niech staną przed wyborem - albo usiłować zamilczeć, albo jednak choć trochę pokazać gawiedzi, że to Ruscy są bydłem.

Zadyma i tak pewnie jakaś będzie, bo od czego Platforma O. ma służby? Przebiorą jakichś współczesnych zomowców za kibiców, znajdą trochę mętów i policyjnych kapusiów, którzy za flaszkę i przymknięcie oka na ich "działalność" odegrają swoją rolę. Media i tak będą rwać pejsy z żalu, że "pewne elementy zakłóciły" ale waaadza nie osiągnie jednego - nie spacyfikuje naszego środowiska, nie wyłapie, nie wsadzi do pierdla, nie uzupełni swoich list proskrypcyjnych.

I to powinno być priorytetem. Nie jakieś tam EURO, na które kupić bilet było trudniej, niż zabukować lot promem kosmicznym. Dla nas, Polaków, nie dla Rusków, Czechów, czy Angoli. Nie są priorytetem jakieś tam igrzyska mafii UEFA i jej polskiej rodziny o nazwie PZPN. Co oni nas obchodzą? Co nas obchodzi klubowy zespół PZPN, bo z pewnością nie jest to reprezentacja Polski?

My mamy swoje kluby, swoje barwy i być może kiedyś będziemy mieli drużynę narodową.

18 komentarzy:

  1. Widzisz szatniarski Kopytniaku, gotowce o narodowych socjalistach znad Wisły to są u mnie. To te menty po szalu, które zapraszają pogrobowców UPA, kochają się w Adolfie Hitlerze oraz mają kolegów po linii i po szalu w NPD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty pierdolisz?
      Pisz o czym wiesz ale nie zabieraj głosu na temat, o którym masz pojęcie wyrobione na lekturze swojej "nielubianej gazety".

      Usuń
  2. Widze,ze nawiedzony juz u Ciebie.Nawet Katolicy z Frondy i Rebelii go gonia.Ale to dobry przyczynek do dyskusji,jak sfrustrowana jest Giertychowa jaczejka.
    Ja Ci napisalem,ze nie wierze by cos sie stalo.Ba dzis,ten filmik,ta cala dyskusja???.Cos nie tak.
    Porozumienie Kibicow po zakonczeniu ligi/nikt kto zna to srodowisko/nie napisze,ze sie kochamy.
    Tak sobie ustalilismy,ze nie bedziemy swoim czynnym uczestniczeniem,popierac te medialna nagonke na sluchacza,czytelnika,ogladacza.
    Tak szczeze?
    To powiniennes dac tytul taki;
    "
    "Burki.Zdjeto wam kaganiec"
    Pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, gostkowi odbija na maksa, a kiedyś nie był tak nawiedzonym posiadaczem "jedynej słusznej prawdy".

      Też mam nadzieję, że Porozumienie zostanie dotrzymane. Mimo, że są między kibolami różne kosy, różne zgody. Ale wiesz co jest najfajniejsze? Że z Tobą poszedłbym na wódkę i w razie zadymy bronił jak brata, choć m-dzy klubami jest kosa... :)

      A co do tytułu, to miałem różne koncepcje, ale wolałem, żeby ten tekst był bardziej dostępny :)

      Usuń
    2. Zaraz odpowiem Tobie, kopytniaczku :), i twoim braciom po szalu, w formie postu. Właściwie będzie to prośba.

      Jesteś śmieszny z tym wyrzekaniem na reprezentację. PZPN istotnie jest sitwą. Tyle że wcześniej był sitwą partyjniacko-bezpieczniacko-wojskową. Taka właściwie tautologia. Z ich rąk kluby przejęli głównie beneficjenci transformacji. I co żałosny logiku? Wcześniej ci to nie przeszkadzało? Napisałem ci wcześniej, że nie chadzasz bez stada, tylko w tym stadzie najgłośniej beczysz.

      Piszę o tym, o czym boisz się napisać albo nawet pomyśleć. To jest cecha kopytniaczków. Prawda?

      Usuń
    3. W Polsce się urodziłeś? Wychowałeś, mieszkasz? No to jesteś komunistycznym ścierwem i własnością "partyjniacko-bezpieczniacko-wojskowej sitwy. I co żałosny logiku?"

      A tak serio, jesteś sfrustrowanym do bólu matołem, który - gdyby zastosował swoją żelazną "logikę" do siebie, to powinien był się już dawno powiesić. I taki z Ciebie "logik", jak z JKM. Parciany. Jesteś mega-kopytniakiem i wybacz, ale nie znajduję żadnej przyjemności w "dyskusji" z nawiedzonymi oszołomami, którzy każdą "dyskusję" zaczynają od napastliwego pierdnięcia typowego dla monomaniakalnych impotentów. Spierdalaj.

      Usuń
  3. Szanowny legionisto. Na Frondzie komentuję wyjątkowo sporadycznie, zatem nie ma mnie kto gonić. Na Rebelce nikt mnie nie goni, jedni się zgadzają, inni dyskutują, dosłownie paru stara się mnie obrazić. Wpisanie mnie do giertychowców, najlepiej świadczy o Twoim poziomie rozumienia słowa pisanego i całego otaczającego Cię świata. To nie jest poziom zerowy tylko głęboka, holenderska depresja.

    Nie obrażajcie się bracia po szalu na ruskich kiboli. Jak napisał, tym razem angielski, legendarny bojówkarz planowanych o marszu ruskich kiboli:

    "To raczej folklor. Tak się dzieje, bo ludzie na całym świecie przekładają różne motywacje do piłki nożnej, pasje, identyfikację, narodową dumę. Stąd prowokacje. Nie znam tych powiązań politycznych, ale wiem jedno: rosyjscy chuligani są uznawani za ostrych. W Portugalii spotkałem Rosjan, którzy powiedzieli, że ojczyzną chuligaństwa stadionowego jest Anglia, ale dla nich numerem jeden są Polacy. To historia rywalizacji o prymat w lidze chuliganów. Nie łączyłbym tego z polityką. Oni uważają że wy jesteście numerem jeden. I chcą wam to odebrać.
    Proszę zauważyć, że Rosjanie praktycznie nic nie robią, by zlikwidować chuligaństwo stadionowe. Chcą, żeby młodzi ludzie się bili, by utrzymać w nich agresję i mieć ich w dowodzie na wszelki wypadek. Teraz to się trochę zmienia, bo i tam wchodzą pieniądze z FIFA ."

    Trzeba jednak przyznać, że ten człowiek ma poukładanie w głowie, w odróżnieniu od zakochanej w Adolfie Hitlerze legendzie polskich kiboli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mily "nie lubie gazety"!
    Ja nie wnikam w nic.Napisalem to co napisalem.
    Sluchaj,pewnie zgoda,ze polece"jeden lubi ogorki...ect.../
    Tu sie nie klocimy,tu u freemana staramy sobie wytlumaczyc,dlaczego ustawa,ktora sejm przyjal???,ktora to zakladala karanie stadionowych zadymiarzy,jakos za tego PO nie dziala.
    Widzisz kolezko,twoj idol "dlugi Romek" juz dostaje pierdolca,a Ty???

    OdpowiedzUsuń
  5. Szanowny legionisto. Na tekst o giertychowcach zareagowałem najdelikatniej jak potrafiłem . To absolutny kosmos, co ja piszę, świat równoległy. Staram się nie obrażać dyskutantów, z którymi mimo czasem dużych różnic, czuję wspólnotę. Czasem wolę nie odpowiedzieć, gdy wymagałoby to grubego słowa. Z tym, ze nikt nie jest doskonały i zdarza mi się odpowiedzieć salwą.

    Teraz proszę wybaczyć, niezły mecz na Ukrainie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieks.
    Tak mnie sie skojarzylo.Przepraszam.
    Ja Ciebie pamietam i z salonu 24 i z rebelii.
    Wiesz ty masz takie dziwne"dlugo-romkowe nalecialosci",ktorych nie trawie.Pic polega,ze kutasy zapowiadali sady na stadionach,a?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dlatego, że się tłumaczę, bo nie mam takiego zwyczaju. Po prostu chcę koledze unaocznić koledze konieczność zakupu bilobilu>

      Fragment postu "Socjalistyczny faszysta. Prosty post sentymentalny" o Kazimierzu Pużaku.

      Jakby go potrakowali Ich Ekscelencje: Giertych i Wielomski? Jako współtwórca z Józefem Piłsudskim PPS-Frakcji Rewolucyjnej był przecież złodziejem i bandytą. Tu w bólu połączyłby się z nimi Adam Michnik, stojąc na brzeciwległym - gumanistycznym - biegunie. Czemu? Jeżeli w ogóle Kazimierz Pużak pochylił się nad obywatelem Edmundem Taranowiczem - współpracownikiem legalnej policji, legalnego jak najbardziej rosyjskiego monarchy, to tylko po to by przekonać się czy wczesniej dobrze przymierzył z rewolweru, a nie po to, by zaproponować mu funkcję adiustatora w podziemnej drukarni "Robotnika". Złodziej, bandyta i do tego morderca. Że nie uznał prawomocnośći prlowskich funcjonariuszy? Wielomski wytłumaczyłby - wówczas prawdziwy Polak-katolik, celem ratowania substancji powinien ucinać sobie pogawędki z Luną Brystygierową lub przyjmować przed wyjazdem do Londynu, operacyjne wytyczne "w przedmiocie" dezintegracji środowiska Stronnictwa Narodowego, które też nie wykazywało należytego realizmu.
      http://nielubiegazety2.blogspot.com/2010/11/socjalistyczny-faszysta-prosty-post.html
      Tekst jest też na Frondzi.

      Zawsze tak traktowałem stronnictwo paxowskie i giertychowców. Zakup środków na pamięć wydaje się palącą potrzebą. Nie chodzi o mnie, ale wydaje się, że bez pomocy przemysłu farmaceutycznego, kolega wkrótce zapomni gdzie mieszka.

      A propos planowanego postu, żeby było jasne. Będzie on o braciach po szalu nie o ruskiej prowokacji z wykorzystaniem ruskich braci po szalu. Co o niej sądzę można sobie poczytać na tłyterze, jak ktoś musi i lubi.

      Usuń
  7. Freeman.Ja tylko chodze na wodke z ludzmi madrymi.Pewnie pamietasz,ze Arke w PP ogralismy.
    Tak milego postu dawno nie czytalem.Dziekuje!!!!
    Wiesz ja nic nie mam do swiatopogladu,do przekonan,do uczuc,ba nie mam nic do cweli od Palikota i do tej kurwy tez nic.Boli mnie tylko wszechobecna amnezja,ktora ktos wszczepia/z ostatnich dni 4 czerwca 1992/.
    Kolezka co nie lubi zastrzega sie,ze nie jest od Giertycha,ruskiego agenta Mikkiego,ale jest...
    To sciema.No dobra Wielomski-moze byc???
    Ja sie konkretnie okreslam.Jestem i zdechne Kaczorem!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolego, masz małą wyobraźnię. To cecha wszystkich fanatyków z tego i nie z tego świata. Aha, czytać też nie umiesz, albo ci się nie chce.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. W PP i owszem, ale nie w ustawce ;-)

      A tak zupełnie serio - Legia ma naprawdę fajny zespół i chyba najlepszych kiboli w Polsce. Pełen szacun.

      A ten baran od gazety nigdy nie pojmie opraw, ich symboliki, znaczenia.

      Usuń
  8. I tak juz na powaznie.
    Dla mnie 10 04 2010 stalo sie cezura,moich przekonan.To bardzo smutna data.
    Coz zrobilem sie skurwysynem na rozne mendy,ktore dzieki temu,ze zabili Prezydenta Polski i uzywajac dosc dziwnego jezyka,szkaluja Go nadal.Ja nie odpuszcze.
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  9. Post napisałem, ale z różnych względów powisi na razie u Ciebie, stąd powtórzenia. Chyba się nie obrazisz Kopytniaczku?

    Feemana sobie oprawiajcie, albo Wencla...



    Możecie też oprawić Lisiewicza, lansowaną przez niego legendę polskich kiboli wraz z jego miłością i cały zespól Gazety Polskiej. A najlepiej oprawcie ich wszystkich razem.

    Gdy zobaczyłem skandaliczną oprawę Boże chroń fanatyków wbiło mnie w fotel. Myślałem, że znajdę chociaż jeden głos zwracający uwagę na profanację Sprawdziłem i okazało się, że wręcz przeciwnie. Pełen entuzjazm. Bracia po szalu przyznali jej w sezonie 2010/2011 Oskara. Pozbawiona oryginalnego dźwięku stanowi chwytającą, mnie za głowę, końcówkę filmu - apoteozy braci po szalu. W przeglądzie opraw X lecia (2000-2011) zajęła drugie miejsce. Pierwsze przypadło oprawie Witamy w piekle. Szkoda, że oprawa Nienawidzimy wszystkich nie zdążyła się załapać na konkurs. Z pewnością trafiłaby na pudło. I byłoby to najtrafniejsze pudło braci po szalu.

    Najlepsze oprawy jesieni: Wygrana "Boże chroń fanatyków"
    http://legionisci.com/news/40762_Najlepsze_oprawy_jesieni_Wygrana_Boze_chron_fanatykow.html
    Plebiscyty:
    http://legionisci.com/plebiscyty.php
    Oprawa Legii najlepsza w sezonie 2010/11!
    http://www.naszaliga.pl/news/oprawa,legii,najlepsza,w,sezonie,201011,.html
    30 najlepszych opraw Legii
    http://legionisci.com/news/41531_30_najlepszych_opraw_Legii.html

    Legia - Den Haag 1:0. 10.10.2010. Fantastyczna oprawa na początku. Boże chroń fanatyków! http://www.youtube.com/watch?v=KD99fOayLjI

    Legia Warszawa - Widzew Łódź 2002 - Witamy w piekle http://www.youtube.com/watch?v=N9sAqkOlxHg

    Oprawa Legia - Spartak - Nienawidzimy wszystkich http://www.youtube.com/watch?v=9UO0fEU1kGk

    Kolega Freeman, który chodzi ponoć bez stada, był uprzejmy napisać: Nie są priorytetem jakieś tam igrzyska mafii UEFA i jej polskiej rodziny o nazwie PZPN. Co oni nas obchodzą? Co nas obchodzi klubowy zespół PZPN, bo z pewnością nie jest to reprezentacja Polski?

    Jakimi ścieżkami chodzi logika Freemana trudno docieć. Wczesniej, gdy on i ja dopingowaliśmy reprezentację, PZPN był przechowalnią działaczy partyjnych w osłonce bezpieczniacko-wojskowej a mecze drukowano aż furczało. Kolega Freeman nagle się obudził i stwierdził, że teraz to jest reprezentacja leśnych dziadów z PZPN. Otóż to nie jest nagłe przebudzenie. To po prostu zwykły syndrom kuczynizmu.

    Przepraszam niezorientowanych w temacie, że nie naświetlam tła. Po prostu mi się nie chce. Kto ciekawy pozna je czytając mój blog.

    O tym, że bracia po szalu z polski fuckują imprezę można się było dowiedzieć wcześnie. Zapowiadali to od dawna, nie tylko na jutubie.

    Dojrzewające dzieci, dla których klub jest najważniejszy, że jest dla nich całym życiem można od biedy usprawiedliwić. Po dwudziestce to już jest dość dziwaczne, a w okolicach pięćdziesiątki nie do wyleczenia.

    Tyle. Może jeszcze coś dorzucę. Zatem idź Freeman do zdjęcia. Będą Cię oprawiać.

    OdpowiedzUsuń
  10. No i co z tego wynika?
    Napisalem Ci,ze mendzisz.Mozesz mnie zalac roznymi.
    Od freemana sie odpierdol.Po pierwsze jest tu Gospodarzem,a po drugie nie odpowiedziales mi,dlaczego az Terlikowski Cie musial wyjebac z Frondy?
    Nie rozsmieszaj mnie.Chcesz to dopisze te brakujace ogniwa???
    Freeman przepraszam,ale....
    Garstka-pulkownik Garstka-ostatni rzecznik rzadu Rakowskiego.
    Czerwony oficer/do dzis nie wiadomo,czy nie znalezione nazwisko/Ot wyparowalo.Bywa...
    Mnie nie oceniac.Do niczego nie zmierzam.Ale co sie okazuje.Tego calego Garstke zaskarzyla kobitka o alimenty i tam sprawa rozwojowa,bo sie okazalo.ze bedac rzecznikiem rzadu RP zapomnial sie rozliczyc,wtedy z prostych podatkow.Nikt tego nie opisze.Znam.Z dobrych zrodel!
    To sranie w banie,bo takich Garstkow-tam Millerowa esbecja go bronila.
    Pozniej nastal Kaczor na dwa lata co prawda,ale co Frasyniukom najebal gowna do majtek.?????/
    Wyobrazasz sobie,ze Frasyniuk uciekajacy z Bujakiem/sam widzialem ten filmik,gdzie sie Bujak "wymyka",mowi do kamery,ze on jako kierowca,wiedzial gdzie Bujaka...juz mi sie nie chce pierdolic o konfidentach..
    I to gowno wypowiada sie o moim Kraju.
    Dzieks,ze zareagowales.Ja zawsze o Arce sie wypowiadalem/nie podlizuje sie/.No dobra to co pamietam.Poznalem dupe/sorry/ na ulicy Mickiewicza a,ze mieszkalem w Baltyku,wiec i do kolejki daleko,autobusow nie znalem,a chcialem sie podobac/kumasz/ i zdjalem Jej majtki.Czy mam dalej opowiadac???

    OdpowiedzUsuń