2009-12-02

Wyrzucony z salon24

Zostałem dzisiaj, po trzech latach pisania i komentowania - zdeletowany w Salonie24, który od sporego już czasu coraz bardziej stawał się "dziwnym", że tak łagodnie to określę, miejscem w Sieci.

Zanosiło się na to od dawna, a bezpośrednim powodem, z którego zostałem wywalony, było umieszczenie przeze mnie klipu z doskonałego zresztą "Upadku". Igor Janke oburzył się i obraził śmiertelnie, ponieważ uznał, iż porównałem go do Hitlera, a S24 do III Rzeszy...

Pomyślałem zrazu, że chyba krew zalała mu oczy i nic z tego filmiku doń nie dotarło. Ale jak się dowiedziałem od samego I. Janke - filmiku nie oglądał i nie ma zamiaru, zaś wiedzę na temat jego zawartości zyskał dzięki "telefonom od znajomych".

Najpewniej też dziennikarzy, bo tylko ludzie z tej grupy zawodowej bywają tak tępi i tak wszystko potrafią zobaczyć "po swojemu". Zinterpretować, znaczy się :) W końcu po paru latach "interpretowania rzeczywistości", zamiast jej opisywania, to już jest druga natura.

No i jestem poza, out. I jest mi z tym bardzo dobrze, choćby dlatego, że żaden debilny cenzor nie będzie mi się tu szarogęsił, wycinał tekstów, czy groził palcem, który poza tym trzyma w dupie.

Nikt też nie będzie mi wciskał kitu, że piszę w Mediach Obywatelskich (fajny skrót z tego wychodzi, no nie?), bo właściciele Salonu non-stop dają blogerom do zrozumienia, że robią im wielką łaskę, a "obywatelskość" pojmują jako siedzenie cicho, stulenie ryja i posłuszne stosowanie się do coraz bardziej schizofrenicznych regulaminów, zarządzeń i ogłoszeń jaśnie panujących.

Dziwię się zresztą, że aż tak długo wytrzymałem. Szkoły pokończyłem już dawno, jestem dorosły, a pozwalałem na traktowanie mnie jak krnąbrnego ucznia, stawianie do kąta i wieczne pouczenia, jak się zachowywać na lekcji, jak na przerwie, jak się zwracać do innych uczniów i kiedy. Masakra.

No i wylali mnie ze szkółki24, choć i tak już byłem spakowany i zbierałem się do odejścia :) Wylali mnie dyscyplinarnie, za "chamstwo", choć ani Jankemu, ani Krawczykowi, ani Anonimowym Adminom nigdy nie przeszkadzało np. notoryczne chamstwo starej larwy podwawelskiej, dla której postklimakteryjnych histerii byłem jednym z ulubionych pretekstów. Dzisiaj też zostałem przez tę bigotkę z PO, czcicielkę św. Donalda Geniusza, nazwany szują, kanalią i łajdakiem :)

Wybaczam. To chora kobieta, która w tym samym zdaniu wyzywa mnie, by jednocześnie się oburzyć, jaki to ze mnie cham, który nawet adwentu nie uszanuje :) Nie, to nie schizofrenia. To zwykły idiotyzm. To taka poczmistrzowa z Siedlczańska, o której opowiadał Szwejk i o której lekarze orzekli, że idiotką jest istotnie, ale wszelkie obowiązki urzędowe spełniać może.

Filmik z youtube'a usunąłem na prośbę Igora Janke. Nie, nie groził mi procesem, zachowując najwidoczniej resztki zdrowego rozsądku. Gdybym wiedział, że aż tak można nie mieć poczucia humoru i dystansu do siebie, po prostu wcale bym tego klipu nie publikował. Nie jestem sadystą.

Pozdrawiam moich licznych znajomych i przyjaciół wciąż bawiących na salonach.

I love the smell of napalm in the morning...

87 komentarzy:

  1. Witaj w wolnym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, Marku! :)

    Musze tu trochę poukładać, linki pododawać itp. ale cieszę z przestrzeni :)

    Pozdro dla I. - oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Iggyiemu wyłożyli treść Upadku pewnie ci sami pracownicy mediów, którzy w tej chwili dokonują egzegezy "analizy CBA dotyczącej prac nad ustawą hazardową za rządów PiS".

    2. Podwawelskie monstrum to netowy duplikat Stefana z miasta Łodzi.

    Pozdrawiam

    Kisiel

    P.S. Przeniosłem się na TXT (choć tam również smoczyca grasuje i paru jej pomagierów, niestety). Zobaczymy, jak będzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Freeman! Już wiem gdzie jesteś, to cieszy. Wysłałem p[ocztę, proszę odnieś się.
    Pozdrawiam z szacunkiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Późno wróciłem z pracy a pierwsze co rzuciło Mi się w oczy to znikniety filmik na YT oraz fakt że mimo iż zalinkowane jest logo PIWNICY w ustawieniach, to tak czy inaczej obrazka nie ma, tu podejrzenia że Wodzianna też usunęła. Podjąłem opcję zniknięcia w dniu 13 grudnia ,akurat niedziela, jak i wtedy :( ale chyba to nastąpi szybciej. Trcohę wkurwiony jestem, bo kilku znajomym zapuściłem linka do filmu z mniej lub bardziej szczegółowym wyjaśnienjem w czym rzecz. Wyszedłem na palanta ale już podzwoniłem tu i ówdzie wyjaśniając Komu na tym zależało.

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. Może mało czytelnie wyszło ale tu nie chodziło o Ciebie a o tych dwoje czy też troje z piaskownicy24. Emocje, emocje, emocje.
    Pozdro

    roko

    OdpowiedzUsuń
  7. ...będę czytał.
    Zrobiłeś dobrą rzecz powyżej - remanent z przeszłym. Klepnięte. Odrąbane. Mamy czyste pole.

    Teraz nic, tylko czytać Twoje spojrzenia "wprzód", a nie "w tył".
    pozdrawiam
    oranje

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello Freeman,
    Wierzę, że prędzej czy później (raczej bardzo szybko) Igor będzie żałował swoich słów. Nie tylko słów, również całokształtu zaniechań - bo tylko jako grzech zaniechania mogę określić jego zachowanie w całej tej piwnicznej zadymie.

    Szkoda, strasznie szkoda...

    Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Freeman,

    Cieszę się, że Ciebie tutaj widzę. Ja zaczynam przeprowadzkę. Powiedz mi, czy archiwa blogowe spod piwnica.tkm.cc są trwałe. Tzn., czy gdy porobisz sobie odnośniki, to nie potracisz wejścia na swoje archiwum? Bo ja u siebie chcę psychiatryka postawić na Blogrollu, by stąd mieć wejście na swoje stare rzeczy.

    Pozdrówka.

    P.S. Odpowiedź możesz mi przesłać na priv.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kisielu - z pewnością równie "jentelegentni" :) Cóż, kij im wszystkim w rzyć.

    Na TXT na pewno mnie nie będzie, bo ja już nie chcę przebywać w towarzystwie tej starej purchawy, która nb. teraz bezkarnie mnie opluwa w szambie24. To chamstwo nikomu nie przeszkadza.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolandzie - odniosłem się :) Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  12. roko - będą lepsze filmy, zapewniam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oranje - może będą jeszcze jakieś spojrzenia w tył, nie wykluczam tego. Choć raczej to mało prawdopodobne.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zadbać o swojego blogspota :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ot, jak widać, I. Janke chyba daje się niepotrzebnie nakręcać. Ja bym Cię zbanowała za to "k...", ale za Hitlera i Stalina?:)

    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  16. No to jestem i będę częstym gościem. Rozumiem, że filmik znikł, ale mam nadzieję, że Janke przynajmniej przeprosił, a nie tylko prosił.

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  17. Delilah - a ja nie wierzę :)
    Czuję za to wieeeeelką ulgę :)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moherowy Fighter - myślę, że są trwałe. Zresztą sam będę wkrótce dodawał sznurki :)

    Przyślij mi nowy adres - byle nie z szaleju24 :)
    Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wodzianno - zadbaj :)
    Za Ciebie też się wezmą, prędzej, czy później ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zebe, weź nie żartuj...
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  21. No znalazłam Cię, uff...

    Jurto Jacka nagonię, by Cię do linków dodał.

    Mnie już też na s24 nie ma, choć oczywista nie skasowałam bloga.
    A filmik widziałam był super...bardzo obraźliwy się p. Janke zrobił.;p
    Pozdro.:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Venisso, pewien typ, jak się wkurzy, to musi rzucać mięsem, bo inaczej pęknie :) A Adolf sie wkurzył ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. a to linek do nas.

    http://amazoniawweekend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. A tutaj jesteś :)

    Możesz podać gdzie można obejrzyć ten legendarny (he he) filmik ? Zdaje się na youtubie jest, tak ?

    całym dzień w pracy był i przegapiłem :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie podoba mi się określenie psychiatryk.
    To określenie wymyślił jakiś idiota z GWna
    Obraża tam piszących, w większości porządnych i fajnych ludzi. Zresztą spędziłeś tam prawie trzy lata, tak jak i ja w dobrym zdrowiu.
    Chory - a może inaczej? - coraz bardziej oderwany od rzeczywistości, jest tam personel.
    Sytuacja bardziej przypomina tytułowe przedszkole z piosenki J. Kaczmarskiego, którą pożegnałem się z S24.

    http://www.youtube.com/watch?v=zpx-RHpgNms

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Freemanie,
    cieszę się, że "gdzieś" jesteś ;)
    No, to dodaje do polecanych
    Nie, nie w salonie ;)
    Też sobie stamtąd poszedłem...

    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś mi się wydaje, że Iggy&Radek właśnie wychodowali konkurencję. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moherowy, ale tu jest diabelsko nieczytelnie. Już chyba wolę saloon :( Nie umiem się posługiwać tym blogspotem :( jak można sobie tu zrobić listę polecanych?
    też bym chciała mieć ładnego personalnego bloga, ale nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  30. N.M. Też się uczę tego blogspota. Zresztą swój II stawiam też i na WordPressie. Spokojnie. Nauczymy się.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ech Freemenie,masz TY poczucie humoru:) A I.J. najwyraźniej jest nazbyt poważny!

    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  32. Pardon Freemanie.
    Chcę sprawdzić tylko czy mój komentarz wejdzie spod WordPressa.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ahoj!
    Witaj w nowym miejscu, Free :)
    Ja też muszę "odkurzyć" moją "Szeptankę", bo zarosła pajęczyną zapomnienia.

    Tymczasem się odzywam,
    i pozdrawiam Ciebie & all

    PS. Zgadzam się z dzikiem co do powielania "psychiatryka24". coś się skończyło, coś się zaczyna, ale nie idź na skróty, Free. Wścieklica zrozumiała, ale nie podkładaj się łatwo. Szczerze od serca Ci to piszę...

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszedł, więc do czasu, gdy nie odtworzę bloga na Blogpressie, to tam będzie mój podstawowy. Zresztą robię tam przebudowę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj, Iwonko!

    Ano obraźliwy. Choć słowo daję, że dotąd nie znałem nikogo, kto obraziłby się o takie żarty. Wiele firm wypuszcza w sieć takie rzeczy i to jedna ze skuteczniejszych reklam. Ale cóż, nie potnę się z jednej strony, a z drugiej - naprawdę nie chcę być wredny.

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  36. @mohairhead - filmiku nie ma. Ale będą inne, tutaj. Na różne tematy i mam nadzieję, że zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. dziku - masz rację. Zmienię to. Faktycznie masa osób nie zasługuje na takie określenie. Twoją pożegnalną notkę czytałem. Kaczmarski jest uniwersalny :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Venissa: "Ech Freemenie,masz TY poczucie humoru:) A I.J. najwyraźniej jest nazbyt poważny!"

    Czy ja wiem? Nie rozumiem, bo wydawało mi się, że poczucie humoru jednak ma. Serio.
    Może miał paskudny dzień. Każdy ma prawo.
    Szkoda, że nie obejrzał filmiku. Przekonałby się, jak "inteligentnych inaczej" ma życzliwych znajomych.

    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj, Junono! :)
    Odkurz "szeptankę", bo jak u siebie odmaluję i posprzątam, to zawieszę w polecanych :)

    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  40. obczajam sobie blogspota, na razie udało mi się wrzucić jeden odcinek opowiadania, zainstalować sobie adsense (będę się czuć jak na salonie), dodać Freemana do ulubionych, ale nie odkryłam jak dodać sobie licznik.

    Kto chce być u mnie w ulubionych niech się melduje :))

    A da radę zrobić taką stronę jak feed piwnica która by gromadziła w jednym miejscu kto co ciekawego napisał poza salonem?

    OdpowiedzUsuń
  41. Co do mojej "Szeptanki" (na Blogspocie of course), to mam opcję "za zaproszeniem" (miałam tam nieproszonych gości), zatem jeśli ktoś jest zainteresowany akcesem, prośba o podanie adresu e-mail, na mój:

    Junona.priv@poczta.fm

    Tym go znasz, Free, ale gdyby ktoś ewentualnie jeszcze kiedyś był zainteresowany. Zapraszam, jak tylko wymiotę "koty" z kątów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nathii: "A da radę zrobić taką stronę jak feed piwnica (...)"

    Ale tam można agregować blogi SPOZA S24! Mój np. tam jest :)

    Mam nadzieję, że gdy wszyscy wychodźcy / wyrzuceni zagospodarują swoje nowe miejsca w sieci - zgłoszą się i wtedy pododaję ich do Piwnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie sobie zRRSowałem Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  44. Moim zdaniem, I.J. powinien się wkurzyć i powiedzieć sobie: "A mam was agorowcy i PO-wcy gdzieś" i przestać się przejmować, co kto powie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. A skąd będziemy brać nowych czytelników? Czy będziemy tylko pisać w gronie piętnastu osób? Bo nie wiem czy się na stałe wynieść z s24 czy nie.

    Aha i durne pytanie....... co to jest RSS? Podobno coś fajnego...

    OdpowiedzUsuń
  46. Cyt.: "Mam nadzieję, że gdy wszyscy wychodźcy / wyrzuceni zagospodarują swoje nowe miejsca w sieci - zgłoszą się i wtedy pododaję ich do Piwnicy :)"

    To byłoby wprost genialne. Tak na dobry początek, to po co stawiać nową maszynę, jeśli wszyscy wymiksowani mogliby się tam znajdować. A stamtąd, to byłby dobry początek, do zrobienia czegoś nowego. Moja propozycja:
    1. Stawiać i/lub odkurzać swoje blogi "macierzyste" na różnych platformach (Blogspot, WordPress, whateva).
    2. Robić wspólną agregację w "Piwnicy pod Jankesami".
    3. Się feedować, gdzie komu wygodnie (Niepopki, BM24, TXT, whateva).
    4. Się wzajemnie polinkować na blogach "macierzystych" (+ ewentualnie na feedowanych - patrz. pkt 3).
    5. ZeRRSesować się.
    6. Czekać lepszych czasów aż powstanie wspólny portal, gdzie moglibyśmy się jakoś wspólnie znaleźć.

    Innymi słowy zrobić niejako kontr-S24 ale oddolnie. Właściwie, to wraca do mojego pomysłu o KIIPie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Trafnie Markd napisał: witaj w wolnym swiecie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wolny swiat wolnym swiatem, a problem jest taki, ze tu jest jak w wyzszych, nieoznakowanych partiach gor, kiedy gwar na Krupowkach przyciaga, nawet regulowany gwizdkami durnych milicjantow.

    OdpowiedzUsuń
  49. wielkie jou. blogspot to dobra przystań. pozdro

    OdpowiedzUsuń
  50. Freeman, Moherowy F, Nathi M & All.
    Jest jeszcze nieznudzeni.pl . Serwer w USA.
    Zapraszam serdecznie. Działa na zasadzie przekierowania do macierzystych blogów opis działania http://markd.pl/?p=1163
    Trochę ludzi już się zgłosiło.

    OdpowiedzUsuń
  51. MF. To jest to o czym mówisz.

    OdpowiedzUsuń
  52. AVAST ! Poczekajcie z aktualizacją !!!
    Wyjaśniam na markd.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. cześć, Freeman :)

    będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  54. Avast poprawił bug. Można pracować normalnie. Godz 8:20

    OdpowiedzUsuń
  55. Freemanie,
    jesteś nie tylko genialny, ale i moralny. To denerwuje karłów i nigdy Ci tego nie wybaczą.
    Dlaczego ludzie siedzą w psychiatryku24? Bo tam czasem można jednak było coś napisać. Jak tam przyszłam w sierpniu, zdawało mi się, że jest tam wolnośc słowa.
    Teresa Bochwic

    OdpowiedzUsuń
  56. Na gazetowym widelcu przegląd filmików "parodii".

    http://www.widelec.pl/widelec/1,99763,7318779,Kilka_z_najlepszych_parodii__Upadku_.html

    OdpowiedzUsuń
  57. _
    Pozdrawiam Freemana i Gości.
    My name is nissan, były http://memmento.salon24.pl/
    Ten blog skasowało wiecz.2.XII.br
    Na pohybel, SB24 pl
    ++++++++
    2.XII zamiesciłem tam kolejno:
    - rozmowe z Matką TUSK, tyt. " Za - DUZY FORMAT"
    - wspomnienie z Sopotu 1946, tyt. " b.Zoppot, Stalina 618"
    - na koniec screen z str. http://zolc.blox.pl/html, tyt. "z Blogów"
    +++++++++++
    - dołączam do Piwnicy. Z B.
    Freemanowi Dzieki i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj Freeman z powrotem w oazie wolności, jaką daje (jeszcze? ;) blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  59. Freemanie pozdrawiam :)
    Jeśli pozwolisz będę wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam.Freeman "na powietrzu" ! :).Chętnie czytuję, raczej nie komentuję(po co komentować coś z czym się zgadzam?).Będę wpadać często jak do tej pory.Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  61. viilo - ciiiiiii !

    Pyzolka jeszcze nie ma. Znaczy moglo byc gorzej.

    Przy okazji dzieki za archiwizacje tego strasznego filmiku!

    OdpowiedzUsuń
  62. Freemanie ja Cie zawsze znajdę.
    Nie zadaj si z plewami, bo Cię świnie żeżra- znasz to powiedzenie chyba
    a na S24 same plewy prawie a Jankes woli manipulować plewami, bo to i łatwiej i tak z pradem przeciez
    a Ty przecież nie zdechła ryba jestes, by tak sunąć z pradem

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. < stara larwa podwawelska< a to dobre, niczym zapleśniała kiełbasa podwawerlska

    trzymaj sie Freemanie

    kryska

    OdpowiedzUsuń
  64. Kisiel

    a ja jak zobaczyłam na TXT to stare spróchniałe dziadostwo to sie spakowałam

    pozdrawiam

    kryska

    OdpowiedzUsuń
  65. Trzymam kciuki.
    A film był OSKAROWY:)

    OdpowiedzUsuń
  66. A, tu jesteście!

    Jezu, nigdzie nie mogłam znależć, jak tu się odpowiada, coś strasznego, jakby się człowiek w Tokio zgubił i ani języka, ani pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  67. Nikt juz nie pamieta, ze tekstowisko zostalo zalozone przez lewactwo ktore obrazilo sie na psychiatryk?
    Podwawelska to maly pryszcz na tekstowisku. Znacznie bardziej zasluzone osobistosci to Igla, Sergiusz aka Tezeusz oraz Zbigniew P. Szczesny. Przy nich piszacy tam Leski z Sopotem wygladają na skrajną prawice. Cale tamto towarzystwo przeszlo jakies przyspieszone kursy neutralnosci politycznej i taki Grzes, wczesniej wzorzec czerwonosci, dzis oficjalnie nie interesuje sie polityka.

    OdpowiedzUsuń
  68. Witaj Freeman, witajcie wszyscy Państwo. Dzisiaj pierwszy dzień bez salonu, z wyjątkiem wejścia do Piwnicy, a tam niespodzianka. Linki do Cirk. To było miłe. Pozdrawiam serdecznie, szczególnie Gospodarza, Podziękowanie w sprawie kina wysłałem na pocztę.

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie wiedziałem jak tu zamieścić komentarz i w końcu po 24 godzinach wpadłem na to, że trzeba założyc bloga, aby miec jakis log, aby komentować.
    Wypłynąłeś, jak widać na załączonym u góry obrazku, że wypłynąłeś na szerokie, spokojne morze. No to stopy wody pod kilem:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Tak. Ktoś zarchiwizował moje posty z Salonu i wygląda, ze wszystkie. Chciałam mu za to podziękować, ale nie wiem komu. Dowiedziałam się o tym na forum Michalkiewicza i jak zobaczyłam, mi łzy stanęły;-((( szok.;-)))
    ja sama zarchiwizowałam chyba z 5, bo reszta nie wydawała mi się jakaś treściowo i literacko wiekopomna, a tu ktoś czytał i jeszcze archiwizował, a może robił to automat, nie wiem, ale miłe zaskoczenie.
    Nie wiem, jak oddać te uczucia, ale nasuwają mi się;- Splendor, Gloria i Chwała.;-)))
    Ludzka solidarnosć w niewoli, to wielka sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  71. Cirk. Twoje komentarze także.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Witaj Freemanie,
    Sporo czasu zabrało Ci rozpoznanie terenu i, co ważniejsze, ludzi.
    Ponoć lepiej późno niż wcale..

    Podziwiałem Twoje przeciąganie liny jankowej (a może won-krawczykowej - kto ich tam wie).
    Trzeba przyznać, że trzymali się dosyć długo:)

    Ja jestem tylko ciekaw co w sposób bezpośredni bardziej kieruje teraz tamtejszymi czekistami - kasa (inwestor strategiczny) czy polecenie służbowe (wiadomo).
    Zgoda, jedno nie wyklucza drugiego, szczególnie u takich typów jak redaktor rynszTOKa, czy b.Onetu ale priorytety to oni zawsze mają:)

    Póki co trzymaj się w choć trochę wolnym świecie i nie wracaj już tam..:)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  73. Siemanenio!
    I co? Trzy lata na pomnik oddałeś :]
    Nie bój, nie bój - jak Larwa kocha, to i tu za Tobą przydrepta. Kocha, to przydrepta ;]

    (może i ja sobie o blogspocie przypomnę..?)

    OdpowiedzUsuń
  74. 'Dajcie Renatkę na główną'. Freeman, dzięki Tobie moja żona, która nie cierpi jesieni, zaczęła na mnie patrzeć pożądliwym wzrokiem. Freeman, myślę, że jesteś lepszy niż C22H30N6O4S;)
    Pozdrawiam z szacunkiem.
    ps. I ja też. Żona

    OdpowiedzUsuń
  75. Fajny film dzisiaj widziałem... :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam wszystkich i zapraszam do nowej notki...

    OdpowiedzUsuń
  77. Pozdrowienia i gratulacje z okazji znalezienia się i możliwości znalezienia Cię (z ostatniego rysunku niewolnika/S24).

    Filmik powinien tkwić gdzieś do obejrzenia przez
    potomność.

    Co do obrażania się Igora za porównanie do Hitlera - to coś nie tak. Z akcji (filmiku) wygląda na to, iz to Iggy'emu (i innym) analogon Hitlera wydawał rozkazy. Ergo - ktoś inny za Hitlera mógł się był obrazić.

    OdpowiedzUsuń
  78. @ tichy

    Nie wywoluj wilka z lasu, leszek.sopot juz tu krazy, do kompletu brakuje mecenasa Rogowskiego

    OdpowiedzUsuń
  79. jak miło Was wszystkich widzieć.
    wszystkich.

    może niewolnik przyczłapie.
    Fajnie by było.

    OdpowiedzUsuń
  80. Witaj Freeman

    rzeczywiście straszna "obora" wyszła z tym Twoim odejściem. Filmik co prawda ostry, ale przecież to klasyka i już nie raz była trawestowana.
    Janke, jak widać potrzebuje interpretatorów aby coś z tego zrozumieć. Tym razem "zauszny" był nadgorliwy a Janke nie miał własnego zdania i zdał się na "Zausznika". Żenada i brak odwagi osobistej.
    Co do porównania, to nie oszukujmy się, było, ale w kwestii stosowanych metod i motywacji a nie w kwestii ideologii i tego chyba Janke nie zrozumiał, a szkoda.

    Ja na razie tam. Obserwuję. Swoje wiem i swoje robię.

    Pozdrawiam

    Milton Ha, tutaj jako WMI na:

    http://poetycznie.blogspot.com/

    ale to poezja, zero polityki, więc nie zaprzątaj sobie tym głowy.

    OdpowiedzUsuń
  81. Miałem sen: jeszcze Kataryna i kilku z czołówki w Twoje ślady a salon może stać się zakurzoną klitką lub nawet wychodkiem.. oby proroczo.

    OdpowiedzUsuń