2010-07-02

Moskaliki

Zajrzawszy na Salon24 trafiłem na blog laenii, który rozbawił mnie do łez, a jednocześnie wywołał odruch szacunku, należny komuś, kto wskrzesza tradycję. Ponieważ ze zrozumiałych i znanych moim szanownym Czytelnikom względów nie mogę (i nie chcę!) komentować w S24, zmuszony jestem do napisania tego nudnego wstępu, zanim wrzucę kilka moskalików własnych.

Cieszę się po raz kolejny, że jestem tutaj, na blogspocie, a nie w S24, w którym debilni cenzorzy spacyfikowaliby mnie w 3 sekundy, jak to zwykle miało miejsce.

Ale dość wstępów - są zawsze nudne. Przejdźmy do moskalików:

Kto na Bronka jest gotowy
Oddać głos, bo kocha Ruska
Temu przeor z Częstochowy
Wsadzi w dupę trampki Tuska


Kto uważa, że Bronisław
Zrobi z Tuskiem cudów serię
Tego zerżnie proboszcz z Klewek
I Bin Laden na baterie


Kto głosuje dziś na Bronka
Ten jest kutas bladolicy
Będzie spijał szczyny Bolka
Z parafialnej kropielnicy

Ten, kto ceni Palikota
I uważa, że jest trendy
Wpierdol spuści mu Gołota
Jaja zaś oblezą mendy


Biedny jest zaiste wielce
Elektorat platformiany
Wie już, po co są widelce
nie wie, że jest wciąż ruchany

Komu nie przeszkadza Rycho
Grzechu, Miro oraz Zbycho
Temu Kokosz oraz Kajko
Utną fiuta bałałajką

Kto Kaczora ma za zmorę
I nic a nic nie poważa
Niech głosuje na Kamorrę
Będzie srał do kałamarza

Kto uwielbia "pana hrabię"
I głosować nań zamierza
Pop mu wsadzi w dupę grabie
A kapucyn wetknie jeża

Kto uważa, że Bronisław
Jest dla Polski rozwiązaniem
Temu katecheta Zdzisław
Spuści kuśką tęgie lanie

Kto nie zrzygał się na widok
ubek-hołdu dla prymasa
Ten doprawdy to jest bidok
Zamiast mózgu ma kutasa

4. lipca - święto usa
Ale u nas też wybory
Kto wybierze sługę Rusa
Będzie wenerycznie chory


Kto uważa, że pan Bronek
Wolnej Polski stworzy zręby
Temu Niesioł oraz Donek
Będą srać do głupiej gęby

Kto uważa, że to koniec
Mej złośliwej wytwórczości
Temu trzej klerycy z Wronek
Miękkim chujem złamią kości


***


P.S. Peowskim wykształciuchom nie zamierzam tłumaczyć, co to są moskaliki, bo i tak hołota nie pojmie. Zwłaszcza, że niektóre z powyższych nie są ortodoksyjnymi utworkami.

18 komentarzy:

  1. chyba "smell of napalm" miało być

    OdpowiedzUsuń
  2. $ lipca to nie tylko święto państwowe USA. 4 lipca 1610 roku hetman polny koronny Stanisław Żółkiewski dowodzący 7 tysiącami polskich żołnierzy odniósł wielkie zwycięstwo nad Moskalami w bitwie pod Kłuszynem. A tych moskali było ponoć 35 tysięcy (i trochę Szwedów też im pomagało. Wiali aż miło z kniaziem Dymitrem szujskim na czele.
    jak myślisz Freemanie - w czterechsetną rocznicę tej bitwy powinnismy pokonac tych ruskich przydupasów - Bronków, Donków, Radków
    Pozdrawiam
    Wiesława

    OdpowiedzUsuń
  3. @Anonimowy - święta prawda. Chyba pijany biłem, jak to wpisywałem :). Dzięks

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesławo - oby! :) Ale jak nie jutro, to raczej prędzej, niż później :)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Feeman


    ten jest cudny


    Biedny jest zaiste wielce
    Elektorat platformiany
    Wie już, po co są widelce
    nie wie, że jest wciąż ruchany

    Kocham Cię chłopię!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba powinno być mężczyzno.;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwonko, ale jak mnie Jacek zechce prać po pysku, to będę krzyczał, że za niewinność biją, o! :)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam linka na swoim blogu, więc przyszłam :) Nie mieliśmy się przyjemności spotkać, bo jestem na s24 od niedawna. Bardzo się cieszę, że się spodobało! (notkę przedwczoraj zaktualizowałam o kilka nowych moskalików). Twoje moskaliki są super, uśmiałam się :) Bardzo zgrabne i pomysłowe. No i to jest to - na własnym blogu można używać tak wdzięcznych słów, jak "wpierdol" bądź "chuj", na s24 odpada :(
    To jeszcze ode mnie:

    Kto by posła Palikota
    wielbił jawnie albo skrycie,
    będzie dziś zawieszał wota
    na Dziwisza smętnej pycie.

    Pozdrawiam serdecznie :)
    laenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze,brachu ja jak przeczytalem leani moskaliki zbaranialem ze zdumienia,ze cos takiego,kiedys bylo napisane/no glab jestem/i,ze ktos tak dowcipnie to potrafi kontynuowac.Mnie powalily nie moskaliki tylko ballada o proktologu,nawet zawiesilem na facebooku,a zwlaszcza jej ostatnia zwrotka.
    Ale i Ty talenta masz/wiedzialem!/
    Ja dzis niestety nie mam glowy ,bo my znow w sobote glosujemy,a pozniej mam slub,wesele,slowem burdel,serdel,kierdel we lbie PO.
    Z tej okazji pozwole sobie pozdrowic leanie.Za chwile usmiechu i za te mila chwile,ze mozna wykrzyczec,to co czlowiekowi w duszy gra w takiej formie,a to jest/jak sie okazalo/bron "zabojcza".

    OdpowiedzUsuń
  10. ...bo posluchaj...
    znam na pamiec...
    "A dzisiaj do mnie po cichu,przyszli Donek,Bronek,Miro i Zbychu...
    -Ja im z tamtad z mozolem cala Polske wyjalem,chcesz pan zerknac?mam ja na strychu"

    Kontekst autorka uzasadnia tez w sposob mistrzowski.
    ...qwa linka nie moge wkleic/ale sprubuje raz jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  11. http://laenia.salon24.pl/182978,krotka-ballada-o-proktologu

    I,zeby bylo,ze nie wiem,ze to krakowianka

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,
    miło poczytać wersje niczym nieograniczone,
    pisywałem u Laeni, lecz nie chciałem
    przekraczać zakreślonych granic wersji soft.
    W dowód uznania dla Freeman`ea dedykuję:

    Nie ssij Janusz Bronia Pały,
    idź zagłosuj wprost na ....., (cisza wyborcza)
    gdyby nawet węże srały,
    nie poleci z Chuja Starka.

    Pozdrawiam

    jwp

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Freemanie!

    Dzięki za sygnał, nie znałem wcześniej tego bloga. A teraz siedzę tam i boki, Panoczku, zrywam :) Nawet żem wypocił moskalika dla Laenii.

    To i dla Ciebie pozwolę sobie:

    Jakby ktoś mi tu biadolił,
    że jest cienki blog Freeman(n)a,
    temu bym tak przy****olił,
    że usłyszałby "Hosanna".

    Ukłony!

    (musiałem edytować posta, stąd poprzedni pusty komentarz - przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam i spróbuję dodać coś od siebie dla rozluźnienia prosto z komisji [czy, aby nie będę przyczyną powtórzenia wyborów?] ;-)

    Kto na Bronka dziś swój głos da,
    Myląc, że ma Polskę w sercu,
    Temu Opat z pod Krakowa,
    Chuja zatknie na widelcu.

    ps.
    Może trochę krzywy, ale odważyłem się 1-szy raz.
    Oczywiście nie na s24 [:-(~, gdzie dopiero co ściągnęli mi pierwszą blokadę.

    Pzdr Freeman'a i Zacnych Jego Gości

    darkside

    OdpowiedzUsuń
  16. On to się rozkręcam:

    Kto w tym parchu z Ruskiej Budy,
    Widzi Prezydenta Polski,
    Temu wsadzi pług do dupy,
    Łysy Paulin Częstochowski.

    darkside

    ps.
    Spoko komisję pilnuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Freemanie:)
    Wpadłam z lekkim opóźnieniem, ale ubawiłam się setnie moskalikami, które zaiste przecudnej są urody;)
    Palikot solidnie sobie zapracował na te genitalno-fizjologiczne skojarzenia i konotacje.

    Jeśli tak dalej pójdzie, jego nazwisko powinno pojawić się w słowniku wyrazów bliskoznacznych, w towarzystwie wyrazów uznawanych za określenie pierwowzoru wibratora:)

    Warto by tez sparafrazować stare powiedzenie o Leninie: mówisz "chuj" a w domyśle Palikot. Albo vice-versa....

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  18. Z opóźnieniem sporym, ale niemniej serdecznie dziękuję wszystkim komentatorom za miłe słowa i oryginalną twórczość! Szczególne podziękowania dla laenii, która zaszczyciła mój blog, a przypominam - to Ona pierwsza nawiązała do tradycji "moskalików"! Pozdr wszystkim!

    OdpowiedzUsuń